Zdrave zamene namirnica za trudnice

Ne: preskociti dorucak.
Da: kasa od ovsa sa mlekom ili ovas sa suvim vocem i bananama.
Zasto: ako ne doruckujete bicete tromi. Potrebna vam je energija a i vasoj bebi. Hrana sa vlaknima sproije ispusta energiju i bicete siti duze.

Ne: slatko pecivo.
Da: pogacice od brasna od celog zrna sa seckanom bananom.
Zasto: peciva sadrze dosta masnoca i imaju malu utritivnu vrednost.

Ne: sendvic sa sunkom i belim hlebom i salata od kupusa sa majonezom.
Da: sendvic od curetine ili piletine sa crnim hlebom ili sendvic od lososa i svez kupus.
Zasto: sunka je preradjevina i nije zdrava za trudnice kao i blei hleb. Curetina i piletina su bolji izbor kao i crni hleb.

Ne: gaziran sok.
Da: voda.
Zasto: gazirani sokovi su puni “praznih kalorija” i kod vase bebe mogu povecati secer u krvi. Voda ce vas drzati hidriranim.

Ne: cokolada za uzinu.
Da: sveze voce sa grckim jogurtom ili obicnim jogurtom. Vocni parfe sa grckim jogurtom ili Cia puding sa vocem.
Zasto: jogurt sadrzi kalcijum koji je potreban za jacanje kostiju kod vas i vase bebe.

Ne: pohovana riba.
Da: dinstan losos, bez jaja, brasna i prezli.
Zasto: pohovana riba sadrzi mnogo soli.

Ne: vocni kupovni sokovi.
Da: Voda ili cedjeni sokovi.
Zasto: kupovni sokovi su puni secera koji lose utice na zube vas i vase bebe.

This entry was posted in Za trudnice and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s